Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Vergadering : Gemeenteraad (Beeldvormend), 18 juni 2019 19:30:00

Algemene vergader informatie

Deze beeldvormende raadsvergadering is voor iedereen openbaar toegankelijk. De vergadering vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis en start om 19.30 uur. Tijdens deze beeldvormende raadsvergadering staat het Gemeentelijk Verkeers- en VervoersPlan centraal: Het nieuwe GVVP vervangt het VerkeersCirculatiePlan (VCP) uit 2007 en geeft richting aan het verkeersbeleid in Veldhoven. Het plan bestaat uit 10 thema’s waarin de ambities voor verkeer en vervoer in Veldhoven zijn uitgewerkt. Tijdens deze beeldvormende avond wordt uitleg en inzicht gegeven over het proces en de totstandkoming van het plan. In september 2019 neemt de gemeenteraad een besluit over het GVVP.

Datum:
18 jun. 2019, 19:30
Locatie:
Raadzaal

Algemene vergaderstukken (1)

Uitklappen Inklappen

Hoofdvergadering

Raadzaal
  • 1 Opening

Bespreken
  • Het nieuwe GVVP vervangt het VerkeersCirculatiePlan (VCP) uit 2007 en geeft richting aan het verkeersbeleid in Veldhoven. Het plan bestaat uit 10 thema’s waarin de ambities voor verkeer en vervoer in Veldhoven zijn uitgewerkt. Tijdens deze beeldvormende avond wordt uitleg en inzicht gegeven over het proces en de totstandkoming van het plan. In september 2019 neemt de gemeenteraad een besluit over het GVVP.
  • 3 Sluiting

Bespreken