Agenda besluitvormende raadsvergadering 24 mei

Gepubliceerd op: 19 mei 2022 10:05

Volgend op de oordeelsvormende raadsvergadering van 24 mei, zal de gemeenteraad in een besluitvormende raadsvergadering de nieuwe wethouders, raadsleden en steunfractieleden benoemen en toelaten tot de raad. U bent welkom de vergadering vanaf 19.30 uur in de raadzaal bij te wonen.
Via https://gemeenteraad.veldhoven.nl kunt u de agenda en vergaderstukken inzien en de vergadering live volgen. Ook wordt deze vergadering live uitgezonden via Omroep Veldhoven.

• Voordracht wethouders
  • Onderzoek geloofsbrieven en benoeming wethouders
  • Beëdiging wethouders
  • Onderzoek geloofsbrieven en toelating tot de raad van de nieuwe raadsleden
  • Beëdiging raadsleden
  • Onderzoek geloofsbrieven en benoemen van de steunfractieleden
  • Beëdiging steunfractieleden
  • Coalitieprogramma 2022-2026: ' De Veldhovense opgaven '

Als burger kunt u tijdens de vergadering inspreken over (sterk) gewijzigde voorstellen na een eerdere behandeling in een oordeelsvormende raadsbijeenkomst, dan wel over direct geagendeerde onderwerpen. In deze coronatijd verloopt dit anders dan gebruikelijk. Wanneer u wenst in te spreken, meldt u zich dan uiterlijk 48 uur vóór de vergadering bij de griffie via griffie@veldhoven.nl of telefoonnummer 14 040. U dient uw bijdrage van tevoren schriftelijk bij de griffie aan te leveren.