Agenda Besluitvormende raadsvergadering 31 januari

Agenda dinsdag 31 januari 2023

Bespreekstukken:
• Vaststellen bestemmingsplan 'Berg 43A'
Het ontwerpbestemmingsplan 'Berg 43A' maakt het mogelijk om in de achtertuin van de boerderij te Berg 43A, één vrijstaande levensloopbestendige woning toe te voegen. Er zijn geen zienswijzen binnengekomen op dit ontwerpbestemmingsplan
• Zienswijze op MRE Samenwerkingsakkoord 2023
De Metropoolregio Eindhoven (MRE) heeft een concept-Samenwerkingsakkoord 2023-2028 voorgelegd aan de regiogemeenten. Deze gemeenten mogen hier hun zienswijze op kenbaar maken. Gemeente Veldhoven is tevreden met de regionale focus op de schaalspong. Wel zijn er diverse punten waarvoor aandacht of aanpassing nodig is. Deze zijn verwoord in een zienswijze.

Als burger kunt u tijdens de vergadering inspreken, tenzij u al eerder over het betreffende voorstel hebt ingesproken. Wanneer u wenst in te spreken, meldt u zich dan uiterlijk 48 uur vóór de vergadering bij de griffie via griffie@veldhoven.nl of telefoonnummer 14 040.