Agenda besluitvormende raadsvergadering op 27 oktober

Gepubliceerd op: 19 oktober 2020 12:10

De gemeenteraad vergadert op dinsdag 27 oktober digitaal. Deze besluitvormende vergadering begint om 19.30 uur. Via https://gemeenteraad.veldhoven.nl kunt u de agenda en vergaderstukken inzien en de vergadering live volgen. Ook wordt deze vergadering live uitgezonden via Omroep Veldhoven.

Agenda dinsdag 27 oktober

Dit zijn de onderwerpen:

• Vaststellen Notitie Strategische keuzes Omgevingsvisie
• Vaststellen van Parkeerverordening 2020 en Parkeerbelastingverordening 2020
• Vaststellen bestemmingsplan 'Riethovensedijk 12'

De volledige agenda met bijbehorende vergaderstukken voor 27 oktober zijn hier te raadplegen.

Als burger kunt u tijdens de vergadering inspreken over (sterk) gewijzigde voorstellen. In deze coronatijd verloopt dit anders dan gebruikelijk. Wanneer u wenst in te spreken, meldt u zich dan uiterlijk 48 uur vóór de vergadering bij de griffie via griffie@veldhoven.nl of telefoonnummer 14 040. U dient uw bijdrage schriftelijk aan te leveren.