Inspreekavond Programmabegroting op 3 november

Gepubliceerd op: 19 oktober 2020 12:10

Op 9 en 10 november geven de raadsfracties tijdens de Algemene Beschouwingen hun visie op de gemeentebegroting en de plannen van het college van B&W voor de komende periode.

Door de huidige coronamaatregelen worden de Algemene Beschouwingen digitaal gevoerd. Voorafgaand aan de begrotingsbehandeling in de gemeenteraad op 9 en 10 november is er gelegenheid voor een ieder om in te spreken. Hiervoor is een speciale inspreekavond georganiseerd op dinsdag 3 november 2020. Deze avond begint om 19.30 uur.

Het spreekrecht staat voor iedereen open voor de hieronder geagendeerde (raads-)voorstellen. Als inspreker hebt u maximaal vijf minuten de tijd om de raadsfracties te informeren. Een verzoek om spreekrecht op 3 november meldt u uiterlijk op dinsdag 27 oktober bij de griffie via e-mail griffie@veldhoven.nl of telefoonnummer 14 040.

U kunt inspreken op de volgende agendapunten:
• Programmabegroting 2021-2024;
• Belastingmaatregelen 2021

Op http://veldhoven.nl/gemeenteraad kunt u de vergadering volgen, live of op een later moment. Via de kalender vindt u op 9 en 10 november 2020 de agenda en de vergaderstukken voor de Algemene Beschouwingen. Ook wordt deze vergadering live uitgezonden door Omroep Veldhoven.