Agenda beeldvormende avond 23 mei

Gepubliceerd op: 22 mei 2023 12:05

Tijdens deze avond wordt de raad geïnformeerd over:

Masterplan Citycentrum Veldhoven

Rijnboutt gaat de eerste aanzet doen voor de ontwikkeling van het Citycentrum naar een toekomstbestendig centrum voor heel Veldhoven. Dietz Strategie & Communicatie begeleidt namens Rijnboutt het proces en de participatie. De aanpak is inmiddels gereed. Op 23 mei krijgt de gemeenteraad informatie over het proces en de eerste bevindingen voor het Masterplan Citycentrum.

Het informerende gedeelte over de Woningbouwversnelling II (WBV-II) gaat niet door vanavond. Dit komt op een later moment nog terug voor beeldvorming.

De avond is bedoeld om de gemeenteraad te informeren, zodat de raad goed geïnformeerd een besluit kan nemen. Andere geïnteresseerden zijn van harte welkom om de avond bij te wonen als toehoorder.