Agenda besluitvormende raadsvergadering 14 april

Gepubliceerd op: 03 april 2020 12:04

De gemeenteraad vergadert op dinsdag 14 april 2020 digitaal. Deze besluitvormende vergadering begint om 19.30 uur en is helaas niet fysiek bij te wonen.
Via https://gemeenteraad.veldhoven.nl kunt u de agenda en vergaderstukken inzien en de vergadering live volgen. Ook wordt deze vergadering live uitgezonden via Omroep Veldhoven.

Agenda dinsdag 14 april

Bespreekstukken:

• Bijstellen krediet Kempenbaan West en Aansluiting A67
    Om de bereikbaarheid aan de westzijde van Veldhoven en bedrijventerrein De Run te verbeteren wordt de Kempenbaan verbreed. Daarnaast wordt er een nieuwe aansluiting gemaakt op de A67. Door de vertraging in de bestemmingsplanprocedure zijn de kosten voor het realiseren van deze aanpassingen hoger dan eerder begroot. Hiervoor zijn extra middelen nodig. De raad wordt voorgesteld het krediet te verhogen.

De volledige agenda met bijbehorende vergaderstukken voor 18 februari zijn hier te raadplegen.

Als burger kunt u tijdens de vergadering inspreken over (sterk) gewijzigde voorstellen. U kunt dan in maximaal vijf minuten de raadsleden informeren. Een verzoek om spreekrecht meldt u uiterlijk 48 uur vóór de vergadering bij de griffie via griffie@veldhoven.nl of telefoonnummer 14 040.
In verband met de maatregelen rondom het Coronavirus kunnen insprekers niet fysiek komen inspreken. Na uw aanmelding zullen we op de hoogte brengen van de huidige procedure.