Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Vergadering : Gemeenteraad (Beeldvormend), 28 mei 2024 19:30:00

Algemene vergader informatie

Onderwerp: Sociaal Domein

U bent van harte welkom voor deze beeldvormende avond voor de gemeenteraad.

Tijdens de raadsvergadering worden audio- en video-opnames gemaakt die rechtstreeks worden uitgezonden en beschikbaar blijven via het openbare raadsinformatiesysteem. Ook het publiek kan hierbij in beeld worden gebracht.

Voorzitter: Jos van Daele
Commissiegriffier: Paula DuimĀ

Datum:
28 mei 2024, 19:30
Locatie:
Raadzaal

Hoofdvergadering

Raadzaal
  • 1 Opening

Bespreken
  • Het Sociaal Domein in Veldhoven omvat een breed scala aan voorzieningen en diensten die gericht zijn op het welzijn van onze inwoners. Dit omvat onder andere zorg, welzijn, jeugdhulp, maatschappelijke ondersteuning en participatie. In deze raadsvergadering staan we stil bij de ontwikkelingen, uitdagingen en kansen binnen het Sociaal Domein van Veldhoven, en bespreken we hoe we deze het beste kunnen benutten om het welzijn en de kwaliteit van leven van onze inwoners te versterken.

• 3 Sluiting

Bespreken